Kviečiame padovanoti kraujo    Žolinė Turgeliuose    Priimtas sprendimas riboti tiesiogines išmokas didiesiems ūkininkams    Apklausa: ką norėtumėte matyti mero poste po rinkimų?    Demokratija pagal Živilę Pinskuvienę… (II dalis)

AUTOBUSŲ GRAFIKAS ŠIRVINTŲ RAJONE

Apklausos

Ko trūksta, kad širvintiškių susisiekimas su Ukmergės ligonine būtų patogesnis? (galite rinktis kelis atsakymus)

Peržiūrėti rezultatus

Kraunasi ... Kraunasi ...

orai24.lt

• +22°
    Mažai debesuota, be kritulių
  • +23°
    Debesuota su pragiedruliais, be kritulių
  • +22°
    Debesuota, be kritulių
    Debesuota su pragiedruliais, lietus
  • +23°
    Debesuota su pragiedruliais, trumpalaikiai lietūs
2018 liepos 16 d., Pirmadienis

VARDADIENIAI

REKLAMA

Mūsų draugai ir partneriai

SIŪLO DARBĄ

TAPK DONORU

Pirmą kartą Vokietijoje „Žiurkių gaudytojas“ vaidintas lietuviškai

Dar pernai, kai Vilniuje, Rotušės aikštėje vaidinome „Žiurkių gaudytoją arba Hamelno miesto legendą“, senovinių automobilių mylėtojai iš Vokietijos pakvietė mus – Širvintų vaikų dienos centrą – į spektaklį parodyti ir Hamelne. Beveik metus nekantriai laukėme šios kelionės. Nuolat repetavome, mokėmės dainų ir šokių,

Pradėjome kelionę birželio 19dieną. Dideliu autobusu važiavome net 22 valandas. Važiuojant turėjom daug sustojimų. Birželio 20 dieną,14 valandą jau buvome jaunimo namuose, kuriuose apsistojome. Patalpose, kur gyvenome buvo griežtos taisyklės 21:30 h jau turėjome miegoti. Nepatiko tai kad turėjome eiti anksti miegoti ir anksti keltis. Vasarą norėjome ilgiau būti lauke.DSC_0398x

Pirmą dieną po pusryčių Hamelno miesto apžvalginė ekskursija, kurią pravedė orginalus žiurkių gaudytojas Michael Boyer. Vėliau ėjome į savivaldybę, ten mus pasveikino Hamelno miesto meras. Vakare dar spėjome nueiti į baseiną, kuris buvo šalia jaunimo namų. Antrąją dieną anksti ryte vykome i Weserrenaissnce Haemelschenburburg. Ten vaikščiojome po pilį. Mums gidė pasakojo, kaip gyveno seniau turtuoliai. Jie gyveno gana prabangiai. Moterys būdavo labai tvarkingos. Žiemą būdavo vienas šildomas kambarys. Lovos labai minkštos. Miegodavo atsisėdę, nes jie tikėdavo jog atsigulę miega tik numireliai karste. Pilyje buvo labai įdomu. Toliau važiavome Bodenwerden zum,” Liugenbaron Miunhaussen” pilies melagį baroną. Ten mums gidas deklamavo Miunhauzeno pasakas. Popietę turėjome laisvą, vaikščiojome po Bodenwerden miestą. Vėliau buvo atrakcija vaikams. Važinėjome vasaros rogutėmis. Visiems ir mažiems ir dideliems. Po pietų 16 h nuo Bodenwerden miesto plaukėme Weser upe į Hamelną. Laive su Michael Boyer repetavome. Plaukti laivu buvo išties labai įdomu. Buvome sustoję, ir dainavome mergaitei Lizai su gimimo diena. Plaukėme 2 valandas, tačiau kelionė neprailgo. Lomanas mum padovanojo du kamuolius, kurių mums labai trūko. Nuostabiai praleidome dieną. Vakaras buvo laisvas. Ketvirtąją dieną ryte startavome autobusu į Hanoverį. Ten aplankėme zoologijos sodą. Matėme įspūdingą ruonių pasirodymą. Pamatėme daug gražių gyvūnų. Pačiame sode plaukėme upe mažu laiveliu. Vakare vėl repetavome. O po repeticijos žaidėme lauke. Penktoji diena buvo labai įtempta. Iš pačio ryto prasidėjo repeticijos. Po pietų važiavome autobusu į Hamelną. Ten 15:00 h buvo mūsų generalinė repeticija. Diena buvo išties sunki. Vakare atsipalaidavome baseine.DSC00104x

Šeštadienis buvo mūsų didžioji diena. Ryte punktualiai važiavome į Hamelną. 12 h su bažnyčios varpais pradėjome savo pasirodymą. Visiems buvo netikėtumas, nes mes vaidinome savo gimtąja kalba – lietuvių. Visiems jis patiko. Sulaukėme labai daug pagyrų. Po vaidinimo mes prie bažnyčios audėme ir pardavinėjome juosteles.

Septintąją dieną galėjome atsikvėpti. Hamelne buvome garbės svečiai. Dalyvavome miesto jubiliejuje: 200 metų Brolių Grimų pasakom ir 60 metų kai “Žiurkių gaudytojas” vaidinamas kiekvieną sekmadienį. Taipogi pamatėme orginalų žiurkių gaudytojo spektaklį, galėjome palyginti savo visų metų rezultatą ir žmonių, kurie tai daro kiekvieną sekmadienį rezultatus. Popietę turėjome laisvą. Vaikščiojome po Hamelną. Vakare turėjome didelę vakaronę su vokiečiais, švedais ir anglais. Prie mūsų prisijungė Kipras ir padėjo vesti vakaronę. Mes ten dainavome iš širdies į širdį. Šokome ratelius. Mes labai daug šypsojomės, nes buvome laimingi, kad gavome tokią puikią kelionę, pamatėme tiek daug. Ir už viską esame labai dėkingi vokiečiams ir mūsų Elenai, kurie nepagailėjo nei pinigų, nei laiko mums. Pirmadienį po pusryčių išvykome atgal į Lietuvą. Atgal važiuodami dainavome su Kipru. Miegojome. Ir pagaliau Lietuvą pasekėme 5 ryte.

Širvintų dienos centro vaikai

Vokietijos televizija per žinias rodė reportažą apie Širvintų vaikų dienos centro viešnagę, jas galima pažiūrėti čia:

Susiję straipsniai:

1 Komentaras

1. širvintiškė sako:

Šaunuoliai, malonu skaityti. Spektaklis sudėtingas, daug darbo įdėta. Sėkmės Elenai ir kitoms vadovėms.

Jūsų komentaras:

− penki = trys

ĮSPĖJAME: komentuokite atsakingai, galėdami įrodyti savo teiginius. Melagingi teiginiai ar šmeižtas užtraukia baudžiamąją atsakomybę ne redakcijai, o komentaro autoriui.
PRAŠOME LAIKYTIS TAISYKLIŲ
1.Leidžiami tik straipsnio temą atitinkantys komentarai.
2.Draudžiami įžeidžiantys ir nekorektiški komentarai.
3.Primygtinai siūlome naudoti lietuvišką raidyną ir laikytis gramatikos taisyklių.
4.Administracija pasilieka teisę šalinti taisyklių neatitinkančius komentarus arba jų dalį.
5.Už komentarų turinį atsako tik jų autoriai.
6. Ginčytis su administracija dėl šių taisyklių taikymo yra beprasmiška. Pastabos ir pageidavimai priimami el.paštu info@krastonaujienos.lt